英語に乾杯☆+α 元気出せよ
Anchorsong様のブログの記事
Get a life! 元気だせよ!
覚えたのですが、きいたことあるフレーズでした。




歌詞


Get a life-get a grip
Get away somewhere, take a trip
Take a break-take control
Take advice from someone you know
Come on over-come on in
Pull up a seat-take a load off your feet
Come on over-come on in
You can unwind-take a load off your mind

Make a wish-make a move
Make up your mind-you can choose
When you're up-when you're down
When you need a laugh come around

Come on over-come on in
Pull up a seat-take a load off your feet
Come on over-come on in
You can unwind-take a load off your mind

Oh, oh, oh...

Be a winner-be a star
Be happy to be who you are
Gotta be yourself-gotta make a plan
Gotta go for it while you can

Come on over-come on in
Pull up a seat-take a load off your feet
Come on over-come on in
You can unwind-take a load off your mind

Get a life-get a grip
Get away somewhere, take a trip
Take a break-take control
Take advice from someone you know

Come on over-come on in
Pull up a seat-take a load off your feet
Come on over-come on in
You can unwind-take a load off your mind

Oh, oh, oh...
スポンサーサイト
コメント
これはなかなか!
出先でことさんの書き込みみて、こちら拝見したのですが、携帯からだと動画が見えないので、どんな歌なのかな~と楽しみにしてきました。なかなかカントリー調の軽快な楽しい歌だったんですね^^

歌詞だけ見たらアースウィンド&ファイヤー(←知ってますか?)のようなソウルを想像してました。古すぎて泣けてきます。なんか英語の言い回したくさん入っていて、ちょっとDUO思い出しました(笑) Come on over, come on in. って言われたらボブ泣きそうですね!
2010/03/08(Mon) 00:07 | URL | Anchorsong | 【編集
Re: これはなかなか!
Anchorsong様
返信が遅れてすいませんでしたe-466
アースウィンド&ファイヤー、知らないと思っていたら、
歌、きいたことありました^^;
確かに、英語の言い回し多いですね!
この人の他に同時期にきいていたのがCherという人の歌なのですが、
この方の歌詞も英語の言い回し、いろいろ入っていて、
受験用の問題集かと思った覚えがあります^^;
歌も意外と勉強になりますね!!
2010/03/19(Fri) 22:51 | URL | こはぎこと | 【編集
コメントを投稿
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可
 
トラックバック
この記事へのトラックバック
